Nivells
Cada nivell es desenvolupa al llarg d’un any escolar, des de principis d’octubre fins a juny (90 hores lectives). Els nostres cursos intensius d’estiu permeten completar un nivell en un mes (80 hores).
Alguns dels nostres cursos estan dissenyats basant-se en el Marc Comú Europeu de Referència (citat com “Marc” a la taula). Els nivells del Marc són reconeguts internacionalment com una referència clara del domini d’una llengua per part de l’alumne.
| Junior (10-13) | Senior (14-17) (Marc) | |
|---|---|---|
| Junior 3 | ||
| Junior 4 | Senior 3 (A2.1) | |
| Junior 5 | Senior 4 (A2.2) | |
| Senior 5 (B1.2) | ||
| FCE 1 (B2.1) | ||
| FCE 2 (B2.2) | ||
| CAE 1 (C1.1) | First Certificate Express / CAE 1 (C1.1) | |
| CAE 2 (C1.2) | ||
| CPE (C2.1/2.2) | ||
Cursos
Els nostres cursos s’estructuren per capacitat i edat, permetent que els alumnes progressin des del nivell inicial fins a l’avançat, amb nens i joves d'edat semblant.
- Junior: entre 10 i 13 anys
- Sènior: entre 14 i 17 anys
| Interval d'edats | Curso | Detalls del curs | Durada | Preu |
|---|---|---|---|---|
| 10-13 | Anglès general – Young Learners | De Junior 3 a Junior 6 | 90 h | 1235 / 1280 € |
| 14-17 | Anglès general – Young Learners | De Senior 2 a Proficiency | 90 h | 1235 / 1280 € |
| Interval d'edats | Curso | Detalls del curs | Durada | Preu |
|---|---|---|---|---|
| 14-17 | Anglès general – Young Learners | De Senior 2 a Proficiency | 90 h | Disponible mar 2012 € |
Horari
Documents útils
Recursos online
A classe
Tots els nostres cursos d'anglès ajuden els alumnes a desenvolupar els seus coneixements i destreses en:
- expressió oral
- comprensió auditiva
- expressió escrita
- comprensió lectora
El nostre enfocament és dinàmic i actual, i els nostres exercicis s’elaboren a partir d’exemples de la vida real dissenyats per a adquirir un vocabulari i una gramàtica vius. Els nostres joves alumnes participen en una àmplia gamma d’activitats formatives, amb el suport de la tecnologia més moderna, com les pissarres digitals amb les quals compten totes les nostres aules.
Els alumnes hauran d’enfrontar-se als reptes que els plantejarem, però nosaltres els proporcionarem el suport que necessitin: quedareu sorpresos en comprovar com augmenten la confiança i independència dels vostres fills.
Atenció individual
Fem una avaluació contínua i cada semestre els alumnes reben un informe sobre els seus progressos. Així mateix, fem tot el possible perquè els pares s’involucrin plenament en l’aprenentatge fora de l’aula i en les reunions amb els professors.
Facilitem l’aprenentatge fora de l’aula amb la nostra completa biblioteca i amb el nostre portal en línia. Més informació sobre el suport a l’aprenentatge.
Preparació d’exàmens
Les nostres classes ajuden els alumnes a preparar-se per a una gran varietat d'exàmens com:
- Cambridge First Certificate in English - FCE
- Cambridge Certificate of Proficiency in English - CPE
- International English Language Testing System - IELTS
Més informació sobre els exàmens que ofereix el British Council.
Gaudir aprenent
Les nostres classes són dinàmiques i participatives: treballareu en parelles i en grup, i no trigareu molt en parlar (en anglès) amb el vostre professor i els companys. Les variades activitats que fareu a classe facilitaran el vostre aprenentatge, amb l’ajuda de la tecnologia més moderna, com les pissarres digitals amb les quals compten totes les nostres aules.
